töttis

helloj , idag så var det en lång dag i skolan. har inte vart så trött på lääänge.
just det , våran hemkunskapslärare kom ner och sa att våran musik var inställd , alla blev jätte glada men det varade bara i 10 sekunder , för efter det så sa hon att vi skulle ha matte ist...
ajaa det gick rätt fort sen efter det så hade vi biologi och sen så fick vi gå hem , klockan halv fyra.
när jag kom hem så blev det liiiite plugg på engelskan.
nu sitter jag här nyduschad och är mega trött.
imorgon börjar jag 8.00 så får lägga mig i tid idag och hoppas på att jag vaknar pigg.
puuuss




jag just nu. helt nyduschad och ofixad!


Kommentarer
Postat av: Elinn

tack detsamma! :)

allt bra?

2011-09-14 @ 00:12:19
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0