tror jag börjar bli sjuk, på riktigt.....

blä , jag mår inte alls bra nu.
det va samma sak igår kväll , jag mådde piss då men sen på morgonen blev det bättre . men när jag kom hem ifrån skolan förut så började jag må dåligt igen.
jag är förkyld alltså tät i näsan , ont i huvudet , det kliar i halsen och det svider i ögonen.
nu får jag verkligen hoppas att det blir bättre till torsdag!
nu kollar jag iaf på ifk-djurgården det står 0-2.....
aja , det blir nog bättre.
det blir nog inget mera inlägg för idag , kanske imorgon .
jag är ledig då och ska försöka vila upp mig till max. puss.

Kommentarer
Postat av: ida

samma här..

säker på att det inte är allergi då?:)

2011-06-13 @ 21:42:52
URL: http://idaaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0