tävling





jag är med och tävlar om ett Juicy couture-set som innehåller:
Juicy Couture väska, ett Juicy smycke, en extra ljuvlig berlock samt ett helt doftkit beståendes av diverse Juicy Couture skönhetsartiklar.

min motivering:
 jag är nog Peace Love - tjejen och jag vill vinna denna tävlingen för att jag har tänkt att köpa det fina armbandet ett tag nu och så vill jag jätte gärna ha det som man får till , speciellet den goda parfymen och den fina väskan!!
åååh , jag har luktat på den parfymen 100 gånger inne på sminkaffärer utan att köpa den , synd nog..
men jag har inte haft råd den senaste månaden för jag har köpt sånt till skolavslutningen som är viktigare som t.ex. klänning & skor.
det skulle vara jätte kul att vinna och jag skulle bli jätte glad!
kram!

länk: http://juicycouture.carolinesmode.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0