idag

hej idag så skulle jag egentilgen till stan eller backaplan med ida & julia.
men jag ska på kalas hos min gammelfaster eller nåt , så jag hinner inte för jag ligger ju ff kvar i sängen , hahah.
det är faktist sommarlov (a)
så jag ska nog vara med dom imorgon en stund innan träningen.

igår när jag och stina var i stan så fick jag köpt en ny vårjacka och en vattenfast marcara och en gooo kräm från The Body Shop och ett läppbalsam .
sen tog vi en go fika på The espresso house.
sen efter ett tag så åkte vi hem till stina och bara tog d lugnt och sen gick vi till backavallen och kollade på p-97 när dom spelade mot bkh.
vi träffade några o va med dom.
sen så efter matchen så gick alla hem.

bilder på det jag köpte kommer upp ikväll eller senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0