baad uppdate!

hej , sorry  för dålig uppdate..
 i förrigår så sov jag och ida över hos julia och hade myyys! och igår skulle ballettisarna på våran skola ha ballettuppvisning i stan, vi fick sovmorgon till 11.15 , (kom dock 10 minuter sent..) och slutade 12.30 efter uppvisningen .
så då stack jag ,julia och ida och kollade på klänning till julia .
hon hittade en jätte fin på Chelsea.
sen efter en stund så åkte vi in till liseberg och träffade Simon , David, Karl , Filip & Daniel.
rätt kul var det faktist! :)
vi kanske var där i 6 timmar eller något.
och när jag kom hem så somnade jag rätt fort .
och idag när jag vaknar så är jag förkyld , har säkert nyst 25 gånger på en timma.
och min närsa är fucked up.
men idag ska jag nog bara hämta mina kläder hemma hos ida som jag lämnade där innan vi skulle till julia för vi hade tränat innan och jag pallade verkligen inte ta med dem till julia...
aja , jag uppdaterar senare när något händer , puss


gammal bild på mig , julia, natte, emelie & diana <3

Kommentarer
Postat av: ida

du är inte den enda som är förkyl! :)

2011-06-11 @ 12:04:46
URL: http://idaaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0