förlåt för dålig uppdatering idag!

nu tittar jag på Sveriges Mästerkock med familjen , jag har pluggat till fysikprovet som vi ska ha på fredag och så pluggade jag på spanska & engelska läxorna som ska in imorgon!
ville bara visa att jag lever , haha.
hoppas ni har haft en bra dag.

just det ja , vi hade strimma idag oxå så vi slutade vid 16.00
- seegt!
men det va gött att man fick gjort matteläxan som ska in på fredag iaf.

men när jag kom hem så träningcyklade jag på våran träningcykel i 30 min
och så fick jag gjort 100 situps.
sen duschade jag! , och sen så blev det plöööggg som jag redan har sagt, hehe.
men snart ska jag upp till mitt rum och lägga mig i min säng och sova, godnatt!
puss, <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0