sista "fria" veckan

förlåt för dålig update passar på att vara ute med kompisar o sånt nu innan skolan & pluggandet drar igång 
men igår så blev det ju oskar linnros på liseberg. vi kollade på själva uppträdandet i max 15 minuter..
det va så mycker folk och där vi stog så såg man ingenting. vi stog i mitten kan man säga.
och sen när vi gick där ifrån o stog längst bort så såg man allt. onördigt att stå där i onördan o trängas...
haha men sen innan vi skulle hem så ringde vi johanna och frågade ifall vi kunde sova där och det gjorde vi .
tänk 4 tjejer , vara uppe hela natten, stackars hennes mamma som skulle jobba , haha
efter vi hade vaknat idag så gjorde vi frukost sen gick ellen hem o sen så cyklade jag , ida o johanna runt lite , stack till hemköp och sen så gick jag hem.
sen har jag bara degat på soffan , det var faktist längesen jag gjorde det. och det var jag värd, speciellt när man har världens mensvärk!
nu ska jag lägga mig i min goa säng o kolla på hells kitchen sen sex and the city.
big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0