That should be me holding your hand , that should be me making you laugh...

hej , igår var det en helt go dag .
vi åkte star bowling och träffade 5 blåvitt spelare.
vi spelade bowling i lag och jag var med en helt okänd person.
de som vann skulle vinna gratis biljetter till derbytt mot gais tror jag det va.
men haha jag som suger på bowling gjorde inte ens en strike haha inte ens en spärr.
men iaf , idag är det första matchen för ifk. och det är hemma match.
så jag, min bror , emelie och ehnnes syster ska gå och kolla på matchen idag vid 19.00.
nu lyssnar jag på JB , och är inne på datan vid kvart över ska jag börja fixa det sista sen så ska jag cykla till skolan med diana , jag börjar ju sent idag kvart i 10.
nu ska jag lyssna vidare på Never let you go.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0