badat i mölnlycke med söta tjejer!

från igår till idag så tältade vi i mitt förråd... bara för dragkedjan va helt av och vi kunde inte stänga dörren , haha. så vi fick ligga på ett jäkla hårt betång-golv.
iaf sen idag efter vi hade vaknat så städade vi och så sen blev det föööör varmt och emelies mamma skulle hämta henne så vi åkte med henne hem och tog med badkläder, fick dock bada i t-shirt är solbränd :(.
det var säkert 20 grader i vatten om inte mer.
sen så kom idas mamma & pappa och hämtade oss sen så åkte vi hem till mig och hämtade idas packning sen åkte hon hem , och sen så grillade familjen och nu är jag här. eller jag har vart här en lång stund nu , skulle egentligen sovit hos madde men hon jobbade så vi tar det någon annan dag.
imorgon blir det förhoppningsvis stan med madde och hon kan och svarar , annars åker emelie och ida med mig ist. måste verkligen hitta en skolavslutningsklänning!
aja, kanske inte hinner skriva mera sen , så jag säger god natt nu!
puss



bild från februari , jag ida & julia. tjejerna jag älskar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0