ida augustsson här !

Hej,detta är Ida augustsson (tryck på länken för att komma till min blogg)
Jag är Elins kompis och hon bad mig Gästblogga här, och vad gör man inte för sin kompis?
Jag vet inte riktigt vad och vill att jag ska skriva men jag kan passa på att tipsa om att H&M har jätte mycket rea på sin hemsida, så om du vill köpa dina långklänningar för typ 70 kronor så tycker jag du ska gå in där och klicka hem något!
Eller kanske en bikiniöverdel för 30?
-
Okej men jag kanske ska berätta lite om mig själv då?
Jag är Elins kompis som sagt och jag går i samma klass som henne och det har vi gjort sedan 3:an tror jag?
Jag är 14 år (kanske ni redan förstått efter som vi går i samma klass?)
Och om jag skulle beskriva mig själv så.. ah jag är nog ganska konstig.
Men vem vill vara normal?
Jag är ganska random och jag lite konstiga saker ibland utan att tänka på det själv, men jag brukar vara ganska snäll tycker jag :)
Jag är ganska blyg när jag träffar nya, jag jobbar på att få bort det för det är ju sjukt tråkigt att vara blyg ?
Men ah vad vill ni veta ?
Jag spelar handboll och älskar musik och kläder, hatar flugor och fiskmåsar.
Elin hoppas säkert på att jag skriver något snällt om henne så därför tänker jag skriva något taskigt.
Nejdå, jag ska vara snäll för det skrev jag att jag var, så jag får låtsas..
Elin är snäll och gullig och har världens gulligaste skratt hon är glad men får damp om hon inte vet vad hon ska ha på sig. Hon har jätte fint vågit hår men hon plattar det och det tycker inte jag hon ska göra, för det är fint som det är.
men ni blev detta ganska lång så ni får ha det så bra och kika in på min blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0