pictures


nattpromenad, ja , vi gillar de!



love u bebooo .

(L)




nej , ni får inte se mitt face

vem kan det vara?
den som gissar rätt får en länkning!!!
hahahaha




nej , jag är ingen transa :)

sötis









jag älskar er




okej , jag var bara tvungen... hahahahah


mys

skrattanfall:)


mera skratttt :D


mat, hehe , okej lite sen bild , den skulle egentligen upp innan promenaden .....


fina emelie



cheesecake.

jaaa, mera skratt!

....................... :D

och situps.. :D

ellen och emelie.


ska försöka få upp videon på Fågeldansen, (som vi dansade på emelies altan, hahhah)

tack för kvällen : emelie, ida , julia , diana , ellen , johanna! <3

Kommentarer
Postat av: ida

det är jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!:) <3

2011-03-12 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0