hemma efter en lång dag.

heeej ,  kom hem för en timme sen.
har vart i skolan o så ,  den första lektionen var idrott ( teori) så vi slapp idrottskläder!
sen så hade vi en lååång rast sen så va det lunch o sen svenska , so och sen en hååååltimma som vi fixade oss på.
och sen tog vi skolfoto ochb sen slutade vi.
blev hur ful som helst. 
fml .

jaaja, man bryr sig bara om det fotot i dem första 2 veckorna , sen är det som en droppe i havet.
sen så skulle jag hem , så trägffade jag alma o wiam på vägen så gick med dom o kollade på träningen och sen efter det så kollade jag o några tjejer på dom som tränade efter oss. och så kom jag hem för en timma sen.
haha en lång dag faktist. är heeeelt slut! ska nog lägga mog tidigt idag...

puss



älskar dig , big mycket

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: åh tack så mycket!! din blogg är också jättefin!<3

hur mår du? kram <3

2011-09-02 @ 20:55:42
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0