helt underbar helg säger jag bara!

ååååh!
jag hade nyss skrivit om hela helgen , men så råkade jag ta bort allt dum som jag är!!
aja . jag ska göra det kortfattat.

fredag:
stan med eellen , ida & julia.
köpte present till emelie.
senare stan med diana.

lördag:
åkte med emelie till mölnlycke tidigare och fixade lite innan tjejerna kom.
sen kom dom och allt va perfekt!
vi gick ut och promenerade , tog kort & missade melodifestivalen.
senare när dom som inte skulle sova, gick hem så badade jag , emelie , julia och ida "jacuzzi",
haha alltså i emelies stooora bubbelbadkar.
vi snackade hela natten och hade sjukt kul.
(berättar mer när bilderna dyker upp!)

söndag:
idas pappa hämtade mig henne och julia vid ett tiden och körde oss hem till julia.
där hjälpte vi henne att packa för hon skulle till hennes pappa.
vi åt glass med strussel med. haha.

tack för helgen ida, emelie , ellen , julia , johanna och diana beboo!




en suddig ipod bild på mig , ida och julia!
love u!




  • don omar - danza kuduro
  • enrique iglesias - tonight i'm fuckin' you
  • rihanna - s&m
  • fågeldansen , hahahhahahah!                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0